Forum

Du musst dich anmelden um Beiträge und Themen zu erstellen.

Verzenden naar Nederland

is er ook mogelijkheid om naar Nederland te verzenden? Heb al eens els 2 gekocht vandaar!

En als de handleiding een probleem is wil ik die wel proberen te vertalen.

Vanuit de EU-wetten mag ik alleen in landen verzenden, voor die ik ook een handboek heb.  Aangezien ik nu nog geen nederlands handboek heb gaat dar dus niet, ik heb daarom alle landen in de shop uitgezet. Was mij eerst niet bekend, je leert steeds erbij..

Dat is ook een questie van verzekering, die accepteerd geen verkoop zonder handboek in de lokale taal.

Mijn plannen lopen daar al heen, ik ben bezig mijn capacitijten te verhogen, om dan meer produceren te kunnen, een niewe reflow-oven staat al klaar 🙂 Ik kom amper achter de bestellingen uit duitsland aan, daarom kan ik op het moment ook niet echt naar het buitenland gaan.

Als dat allemaal loopt kan ik veel meer ELS maken, de hardware moet daarvoor ook aangepast worden, om de montage eenvoudiger te maken en in alle landen toegelaten te worden. Dat is allemaal in het werk, maar duurt ook lang. Ik verwacht dat het in 6-8 weken klaar is, dan komt er een nieuw handboek naar EU standaard, dat wordt dan ook in diversen talen vertaald.

Eerst dan kan ik in de hele EU verkopen, jammer, maar is zo.